Søk

Søk

    Enervit Sport

    The Nature Deal

    The Protein Deal

    Tilbehør

    Råd og tips

    SA1NT Moto - herre

    SA1NT - herre

    SA1NT - dame

    SA1NT - accessories

    SA1NT - salg

    Aviro Accessories - unisex

    Aviro T-shirts - herre

    Aviro Polos - herre

    Aviro T-shirts - dame

    Aviro Polos - dame 

    Alle Pressio produkter

    Pressio - herre

    Pressio - dame

    Pressio - unisex

    Pressio - salg

    FRAKT OG LEVERING

    Før du legger inn bestilling

    For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke vil ikke posten levere pakken i postkassen og pakken vil da bli returnert innen 3 uker.

    Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Ser du at du har lagt inn in feil etter å ha bestilt. Send oss en mail: info@smart4u.group

    Hvis du har en rabattkode, legges den inn når du er i handlekurven, før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står "rabattkode", der skriver du inn koden du har og trykker på "bruk". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre inn til kassen for å fullføre kjøpet ditt.

    Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

    Det kan du frem til pakken er sendt/hentet på vårt lager. Bare send oss en mail info@smart4u.group snarest mulig så gjør vi det vi kan for å hjelpe deg.

    Når sendes bestillingen min?

    En e-post sendes til deg så snart pakken din sendes fra vårt lager.
    Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter. Posten/Bring henter pakker hos oss all hverdager kl. 13.

    Hvor er pakken min?

    Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes fra vårt lager. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.

    Vil du opprette en kundekonto?
    Klikk på "Min kundekonto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Bli kunde”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Bli kunde”.

    Glemt passordet ditt?
    Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en bekreftelseslink for å resette passordet ditt.
    Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har handlet som gjest tidligere.

     

    Du kan velge mellom tre ulike fraktmetoder:
    1. Fri frakt på bestillinger fra kt. 800,-
    Velger du dette alternativet vil det bli gratis frakt på din bestilling. Da bestemmer vi hvilken fraktmetode som egner seg best for din bestilling. De ulike alternativene kommer opp når du er i kassen, og da vil det stå "Fri frakt" på et av alternativene. Fraktselskapet vi benytter oss av er Bring. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor. Du vil da motta en hentelapp per post, e-post eller varsling på SMS.

    Normal leveringstid: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

    2. Bring pakke i postkassen (opp til 5 kg)
    Fastpris på kr. 60,-

    Levers til døren med sporing.
    Normal leveringstid: 1-5 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

    3. Bring pakke levert hjem
    Dette er en sporingspakke som blir levert hjem på døren til deg. Om du ikke er hjemme på leveringstidspunkt, blir pakken din levert til nærmeste postkontor. Det har en fastpris på kr. 110 kroner og velger du dette alternativet faller fri frakt bort.

    Normal leveringstid: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

    Vi gjør oppmerksom på at pakken ligger hos Posten/post i butikk i 14 dager etter mottak. Hvis du ikke henter ut pakken innen den returneres til oss, så fakturerer vi deg for frakt begge veier og handling. Per i dag er dette kroner 400,-